본문 바로가기
音樂

Don't Know Much / Linda Ronstadt & Aaron Neville

by 류.. 2005. 4. 5.

 

 

 

 

 

Don't Know Much

 

Look at this face, I know the years are showing
Look at this life, I still don't know where it's going
I don't know much but I know I love you
And that may be all I need to know

 

내 얼굴을 보세요, 나이 들어가는게 보이죠.
내 인생을 보세요, 난 아직도 내가 어디로 가고 있는지 몰라요.

난 아는게 별로 없어요, 하지만 내가 당신을 사랑한다는건 알아요.
어쩌면 그게 내가 알아야 할 전부일지도 모르죠.

 

Look at these eyes, they've never seen what matters
Look at these dreams, so beaten and so battered
I don't know much but I know I love you
And that may be all I need to know

 

내 눈을 좀 보세요, 이제까지 뭐가 중요한건지를 알지 못했어요.
이 꿈들을 보세요, 지쳐 녹초가 되었고, 만신창이가 되었죠.

난 아는게 별로 없어요, 하지만 내가 당신을 사랑한다는건 알아요.
어쩌면 그게 내가 알아야 할 전부일지도 모르죠.

 

So many questions still left unanswered
So much I've never broken through

 

아직 답을 모르는 질문들이 너무도 많아요.
아직도 내가 헤쳐나가지 못했던 것들두요.

 

And when I feel you near me sometimes I see so clearly
The only truth I've ever known is me and you

 

내 곁에 당신이 있는걸 느낄 때면 난 내가 알아왔던 것 중 유일한 진실은
바로 당신과 나 라는 걸 너무나 명확하게 알수 있어요.

 

Look at this man, so blessed with inspiration
Look at this soul, still searching for salvation
I don't know much, but I know I love you
And that may be all I need to know

 

이 남자를 보세요, 기쁨으로 많은 축복을 받았죠.
제 영혼을 보세요, 하지만 아직도 구원받길 바라고 있어요.

난 아는게 별로 없어요, 하지만 내가 당신을 사랑한다는건 알아요.
어쩌면 그게 내가 알아야 할 전부일지도 모르죠.

 

Don't know much, but I know I love you
And that may be all I need to know

 

난 아는게 별로 없어요, 하지만 내가 당신을 사랑한다는건 알아요.
어쩌면 그게 내가 알아야 할 전부일지도 모르죠.

 

I don't know much, but I know I love you
And that may be all there is to know

 

난 아는게 별로 없어요, 하지만 내가 당신을 사랑한다는건 알아요.
어쩌면 그게 내가 알아야 할 전부일지도 모르죠.

 

 

Don't Know Much / Linda Ronstadt & Aaron Neville

 

 

'音樂' 카테고리의 다른 글

Dwarf In A Tree/Duncan Browne  (0) 2005.04.05
Sex bomb/Max Raabe  (0) 2005.04.05
The Greatest Love We'll Never Know ... Rene Froger  (0) 2005.04.04
My Back Page... Bob Dylan  (0) 2005.04.04
Dance of Spring/Jesse Cook  (0) 2005.04.03

댓글